Recepten blog · 19. februari 2019
Koekjes! Dat is altijd goed toch?
Recepten blog · 07. februari 2019
Wauw dit is zo lekker! Chocolademousse maar dan vol met nutriënten en zonder toegevoegde suikers. Heerlijk als ontbijt, lunch of sjiek dessert met een spetterende topping.

Recepten blog · 30. januari 2019
Gefermenteerde kool. Een smaakexplosie en fantastisch voor je darmen. Het is een ingelegd product en zit vol met goede bacteriën door het fermentatieproces. Het heeft een sterke antibacteriële werking, een boost voor je immuunsysteem.
Recepten blog · 18. januari 2019
Deze wil je ook maken. Verborgen groenten en chocolade! Ook fantastisch om in de ochtend in kleine blokjes op je yoghurt serveren!

Vasten blog · 17. januari 2019
Vasten is een therapie die al door Hippocrates werd aanbevolen, de grondlegger van de westerse geneeskunde. Vasten is voor onze darm een fantastisch rust moment. De darm is een bezig bijtje welke veel directe klachten en indirecte klachten geeft. Van vage krampen, winden, een opgeblazen gevoel tot diarree die ons naar het toilet doet rennen. Heb jij gezonde darmen?
Recepten blog · 13. januari 2019
Deze zijn zo fijn en heel makkelijk te maken. Gebruik tijdens het rijstvasten (3de fase) dadels als zoetstof i.p.v. ahornsiroop. Dit omdat we even enkel suikers uit fruit halen en niet uit andere suikervervangers.

Recepten blog · 12. januari 2019
De pompoen is toch een fantastisch wintergroente. Heerlijk om te bakken met wat gember in de oven, maar je kunt er nog veel meer mee. Bijvoorbeeld dit heerlijke winterdrankje.
Yurtlife blog · 11. januari 2019
Zonder die ziekte hadden we waarschijnlijk niet gedaan wat we nu doen. Hadden we deze weg nog niet ingeslagen. Je weet het nooit, maar de kans is een stuk kleiner. Ik ben de ziekte dankbaar. Zeker omdat ik door die ziekte veel beter voor mijzelf ben gaan zorgen en nu geen klachten meer heb gerelateerd aan Bechterew en mijn darmen het een stuk beter doen dan daarvoor.

Recepten blog · 06. januari 2019
Tomaten hebben voor en nadelen. Mensen met reumatische klachten kunnen sneller last hebben van tomaat. De tomaat valt onder de nachtschades en bevatten als deze onrijp geplukt worden stoffen die schadelijk zijn voor het lichaam. Je lever moet al deze stoffen ontgiften en zo is dat een onnodige belasting. Daarentegen bevatten warme tomaten lycopeen, wat weer een hoop gezondheid bevorderende eigenschappen heeft. Iedereen is uniek en voor iedereen bestaat er een ander passend voedingspatroon, dus
Yurtlife blog · 20. december 2018
Opruimen! Hoe vaak ruim jij je lichaam en omgeving echt op? Het geeft je zoveel energie, ruimte en rust.

Meer weergeven